Monday, January 31, 2011

CONTEST AKU DAN LAGU!

salam

contest dari kawan aku sendiri. noor liana. best jugak. aku terus rasa nak join. hakhak tambah2 pasal lagu kan..weeee

contest aku dan lagu dari noor liana.


syarat2nya :


Syarat2 penyertaan:
  1. Follow la blog ai yang tak seberapa ne...Bukannya apa, taknak bagi uollsss semua terlepas sebarang announcement je...
  2. Letak tajuk "Contest Aku & Lagu"...Dalam entri tu uollsss kena cerita la lagu apa yang uollss suka dan kenapa uollss suka lagu tu...Panjang mana tak kesah...Ikot kreativiti uollss la
  3. Copy dan paste banner kat atas tu dan linkkan
  4. Tinggalkan link uoolsss kat ruangan komen...Senang ai nak jejak nanti...Dekat shoutbox tak boleh ye...Takut nanti ai terlepas pandang
  5. Tag la seberapa ramai yang uolls nak ok
  6. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 28 Feb 2011


pasal lagu ye.

aku nak pilih lagu rossa, atas nama cinta.

kita layan dulu liriknya.. okay?

Rossa - Atas Nama Cinta Lyrics

Aku wanita yang punya cinta di hati
Dan dirimu dan dirinya dalam hidupku
Mengapa terlambat cintamu telah termiliki
Sedang diriku dengan dia tak begitu cinta

Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelenggu
Dalam ikatan tanpa cinta

Reff:
Atas nama cinta
Hati ini tak mungkin terbagi
Sampai nanti bila aku mati
Cinta ini hanya untuk engkau
Atas nama cinta
Kurelakan jalanku merana
Asal engkau akhirnya denganku
Kubersumpah atas nama cinta

Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelenggu
Dalam ikatan tanpa cinta



lagu ni banyak sangat2 meninggalkan sejarah dalam hidup aku. serius. sampai sekarang aku tak boleh dengar lagu ni. dulu masa aku kenal dia, masa tahun 2007, aku suka sangat2 kat dia. lepas tu bila kitorang bahagia, happy dan dapat keluar bersama, lagu ni akan menjadi siulan. balik ja dari jumpa dia, aku akan pasang lagu ni berulang2 kali sampai rumate aku kata bosan dah dengar macam tak de lagu lain. aku anggap lagu ni adalah simbol pasal hubungan kami. hari berganti hari, setelah beberapa tahun, kitorang tak da apa2 hubungan lagi dan aku takkan boleh dengar lagu ni. rumate aku selalu usik, pasang lagu ni, aku mesti akan suruh dorang tutup. aku tak boleh dengar. bila dengar, rasa sedih sangat, sayu, alahai. hohoho. dan biarlah segalanya menjadi sejarah yang perlu aku dan dia buang jauh2!

cukup la kan. sedih pulak aku rasa. haha kisah lama :)

tarikh tutup: 28/2/2011

tag:

padie eyla
cucu cik embun
yana
hidayah

klik SINI untuk join!!!!

2 comments:

.:padie_eyla:. said...

wawawa.. nasib bace. hehe. onn.! tunggu eehh. hik. ;)

Elle Jay said...

huhu...mcm lebih kurang je...dulu2 ade gak la ala2 lagu tema jugak...ble clash xleyh denga...fobia semacam