Saturday, August 6, 2011

ADC & FN GIVEAWAY

salam.

setelah lama aku xjoin contest/ga, aku kembali aktif. tak tau la kot2 hangat2 tahi ayam je. ekekeke..

jom2, kita tengok ga ni. bestttttttttttttt. aku telah ditag oleh sakuraryani..



sebelum korang tengok syarat2 dan hadiah bagi giveaway ni, apa kata korang singgah dulu cuci mata kat art design product??


cuci2 mata, pilih yang berkenan. hehe bila lagi kan, hadiahkan pada yang tersayangggggggggg ;D

ok2. syarat2nya pulak


1. Follow blog art.design.craft
2. Follow blog Fatin Najwa
3. Like page art.design.craft
4. Buat entri yang kreatif bertajuk "ADC & FN GIVEAWAY" dan letakkan banner giveaway dalam entri anda serta link blog kami. Kreatif tu tk kisah lah nak buat ape2 pasal
gmbr, or just tulis entry yang best2
5. Letak banner di atas dekat sidebar blog korang. Dan link-kan sekali.
6. Tinggalkan link untuk entri anda pada kotak comment pada entri ini.
7. Tag 3 rakan anda untuk sama2 join giveaway ini. Bagitau diorang eh. Kalau tak bgtau, haa
Allah tau. teeet. Sharing is caring. =)


senang gila kan? hik3

hadiah mestilah hebat dan marveles! ekekeke



Hadia utama ----> 2pcs Pouch(2 pemenang)

Hadiah tempat kedua ----> 1pcs butterfly clip & 1pcs pinky purse

Hadiah tempat ketiga ----> 1pcs guitar keychain & 1pcs pinky purse


Tempat keempat ----> 1pcs lollipop hp charm & 1pcs pinky purse

yang aku rasa nak join ga ni sebab hadiah dia cute2 dan khas untuk perempuan. HAHAHA. kesian lelaki kan. xpe, kalau lelaki menang, xde awek ke, kasi kat aku okay? ekekeke :P

pantun untuk fatin najwa


wahai cik fatin yang sama nama
giveaway anda saya suka
andainya pouch ditakdirkan milik saya
yang lain pastinya ternganga :P

tarikh tutup: 24/8/2011

tag

cik suzlin
faiq roslan
lynna vavavoom

:)

1 comment:

Fatin Najwa said...

Hahah cool pantun tu :P thanks join!! nak dkt 24 ogos dah ni. Hihihih