Tuesday, November 15, 2011

CONTEST HADIAH BEST by JALAL.. JOM JOIN RAMAI2





hai jalal, nama saya fatin.. umur saya 22 tahun. saya berasal dari kulim. kehkeh karangan macam budak sekolah aje. hee tujuan saya join contest awak selain dari berkenalan dengan awak, tertarik dengan syarat yang awak kenakan, bagitau apa hadiah yang kitorang harapkan. hik hik. best tuuuuuuuuuuuu. susah woo blogger2 nak buat syarat macam tu. kang mintak ipad ke, iphone ke, pengsan. ahaks.

hadiah yang saya harapkan..

ipad 2!! ekekke

*gurau je*

sebetulnya, saya mengharapkan awak menghadiahkan saya..



sebuah buku.

apa jenis buku pun tak apa, yang paling saya suka novel la. pastikan yang jiwang2 dan pasti meleleh air mata ye sebab saya suka baca novel jiwang. kahkah lepas tu berangan boleh dapat tak boifren macam dalam novel. kahkah. dush~sebab saya nak buku atau novel, boleh jugak la saya baca kan untuk isi masa lapang, sebelum tido ke, lepas balik kerja ke, mula2 saya fikir nak mintak macaron je tapi sebabkan sekali telan je dah habis, tak nak la. baik saya pilih buku, dapat ilmu yang berguna :p

terima kasih jalal kerana menganjurkan contest seperti ini. semoga anda memilih saya :P

:)

thanks!!

tarikh tutup: 28/11/2011

tag

ana mardia
noor liana
mami uyun

No comments: