Saturday, April 7, 2012

1st Giveaway Forever Young By Nazihah Hsn



tarikh tutup : 17/4/2012

tag
nana kimie
nana mrul
alina ayu
noor liana
joel leslie

hadiah

1st prize
Pensel case hand made with topup RM 10

2nd prize
Pensel case hand made with topup RM5

3rd prize
Pensel case hand made


sebab nak pencil case tu..


1) dah lama gila tak da pencil case baruuuuuuu sebab dah tak belajar dah. sepanjang belajar diploma hari tu, cuma guna satu pencil case je. berbanding sekolah tiap2 tahun tukar. hik3!


2) sebab tengok hasil yang awak buat cantik sangat, teringin nak pakai hasil tangan awak :)


3) tak penah ada pencil case macam tu seumur hidup saya


yang ni ja kot. hehehe kalau ada rezeki tak kemana ;)

1 comment:

Nur Nazihah Hassan said...

salam. .hye fatin. .thanx xbb sudi luangkan msa join GA ziha ye. .btw. .ade update sikit lah. .soie k. .gud luck taw. .

http://nanatwinkleaway.blogspot.com/2012/03/1st-giveaway-forever-young-by-nazihah_05.html