Friday, November 21, 2014

Segmen Mari Berkenalan.

Pemenang untuk segmen ni - 2 orang

Hadiahnya adalah sehelai plain shawl yang bernilai RM20 setiap satu. ^_^
Dan anda akan di letakkan dalam bloglist saya.

Pemenang akan dipilih secara random.

Syaratnya senang sahaja.

1) Sila follow blog saya. Saya akan cuba beri manfaat pada orang lain. Saya CUBA.
2) Tinggalkan link di bahagian komen supaya saya boleh blogwalking dan follow anda.
3) Dan akhir sekali, buat entry berkenaan segmen ini, link kan gambar di bawah ke entry ini. ^_^




Mudah je kan?

Tarikh tutup : 15 Disember 2014.

Selamat bersegmen.

3 comments:

I am LZ said...

Salam ziarah,

Saya pun join segmen yang sama. Semoga berjaya.. ^_^

Hanisah Mat Azit said...

salam perkenalan... datang dari segmen yang sama.... good luck...

http://nur-afiz.blogspot.com/2014/11/segmen-mari-berkenalan.html

anamizu said...

salam kenalan dr segmen yg sama :)