Wednesday, April 27, 2011

2nd GA : potretkan AKU

salam


jom join GA ni


banner contest

sebab2 saya join contest ni..

sebab utama nya adalah menjadi teruja bila ada blog yang menawarkan hadiah lukisan potret kepada pemenang! jarang sangat ada. sebab tu nak cuba masuk contest ni. saya tak penah ada koleksi lukisan potret.. saya tak penah berani mencuba diri untuk mendekatkan diri dengan pelukis potret sebab saya malu la. heheheh yela, kebanyakan pelukis potret kat melukis kat jalan.. kalau nak berdiri kat situ, mesti la malu, lagipun saya tak lawa pun, sob sob. awak, kalau saya menang contest ni, dan dapat menang lukisan potret sendiri, mungkin saya akan tertarik dengan untuk menempah lukisan potret saya banyak2. hehehe..dan ajak kawan2 ramai tempah kat awak :P

gambar solo saya :)

tag

faiq roslan
ana mardia
fatyhah

tarikh tutup: 15/6/2011

klik SINI untuk join!

5 comments:

Azmie said...

salam uols.. thanks sbb join 2nd GA iols neh.. ekceli lukisan iols biasa2 aje.. buat kontes ni pun sbb da lama x melukis.. asyik muka DCT n ZZ jer.. kali neh nk try lukis muke sahabat blogger pula.. semoga uols dpt salah satu hadiah yg ditawarkan.. gud luck.. =)

Faziera193 said...

kann?? malu nak duduk kat situ dengan orang tengok nye lagi.. hihi

btw, gud luck tau!! ^___^


http://faziera193.blogspot.com

kemboja said...

hi, salam terjah dr blog kontes

Cik Meifaa' said...

Suka giveaway atau contest?
Atau berminat mengiklankannya secara percuma??
dapatkan info terkini berkenaannya disini..


http://gift4blogger.blogspot.com/

Cik Meifaa' said...

Suka giveaway atau contest?
Atau berminat mengiklankannya secara percuma??
dapatkan info terkini berkenaannya disini..


http://gift4blogger.blogspot.com/