Sunday, April 10, 2011

CONTEST AKU FOODILICIOUS

salam

jom join contest ni!

banner contest

pertaruhkan gambar :

gambar ni buah hati yang snap! peh, nampak rakus sangat ke? ekekeke. aku makan biasa2 je, mungkin teknik kamera tu la kan. hehehhe..

apa favourite food korang?

mestilah donut big apple. tu dalam gambar tu, donut big apple la. hehehe.

kenapa korang suka sangat dengan makanan tersebut?

kenikmatan yang tidak terhingga. lazat, sedap, manis, dan donut yang lembut membuatkan hari2 aku nak makan donut big apple!!

saya foodilicious sebab..

malaysia bagaikan syurga makanan yg menyajikan makanan yang takkan boleh buat saya kurus :P

tarikh tutup: 17/4/2011

klik SINI untuk join!!

1 comment:

yananooo said...

hye . thanks join contest . hee . cik leya pun suka donut jugak . terbaek wohh .
good luck eyy . (: