Sunday, April 10, 2011

GIVEAWAY ENTRY PERTAMA SAYA

salam

giveaway entry pertama saya..


contoh entry pertama. tuan punya contest ni punya. hehe..


ni saya punya..


ditulis pada tahun 2009 iaitu pada 7 februari. hehe. bila baca balik rasa nak tergelak je. serius dulu tak tau langsung cara nak berblog macam mana..tulis je main tulis je. tak fikir apa dah. hahaha..

masa tulis ni, saya sebenarnya tengah kecewa dengan seseorang. kisah lama. :( sebab tu saya buat blog. tempat untuk saya meluahkan perasaan. dulu banyak entry mula2, semua kisah sedih je..wuuuuuuuu. banyak yang saya dah sorokkan. tak nak la baca balik n orang baca balik.. hehe.. malu..

berterabur btol entry mula2 tu. keh3. dengan perkataan yang shortform memanjang. kahkah. lawak!

lepas tu konon2 cakap tak nak bercinta selama 3 tahun. hahahaha. tapi 1/11/2009 saya dah ada faiq tau :P :P sampai 3 tahun kah? kui3

kenangann.. semua ni kenangan..


tarikh tutup: 15/4/2011

klik SINI untuk join!!

2 comments:

mama iris said...

uih hebat..1st n3 dah 11 comment.hehehe...nurul skrg pon average 8 comment je...hehhe good luck yaaa...!!

Cik Misi said...

jom join GA PiNkummi jgn lupa letak CikMisi as ur referral k…sayang kamoo..