Monday, May 2, 2011

CONTEST REALITI DAN FANTASI : CONTEST BERSAMA LAPTOP TERSAYANG

salam

jom join contest ni

hadiah yang hebat untuk dimenangi!!
banner contest

ni gambar2 aku bersama laptop kesayanganku..

inilah aku! dan di depan ku itulah laptop kesayanganku! jenama toshiba! ;D

gambar ni diambil masa aku nak keluar. dah bersiap dah pun. sementara tunggu yang lain2 siap, aku sempat on9 dulu. biasalah berfacebook, berblogging dan macam2 la. hahaha aku on9 kat ruang tamu je.

kalau aku berada di depan laptop, automatik aku tak dengar apa yang berlaku di sekeliling aku. ngeh3. dasyat kan? :P kusyuk gila!! heeh

laptop tu abah yang belikan. sebab laptop compaq aku sebelum ni telah rosak. dan masa raya tahun 2o1o, abah beli laptop baru. jenama toshiba. hehehehe sayang betol aku dengan laptop tu.
mahal jugak la. boleh la. janji boleh guna :P


tag

faiq roslan
sadeline vateria
shaizhar


hadiah best2 tuu. jom la join!

tarikh tutup: awal bulan julai. heeh

klik SINI untuk join!

2 comments:

ReiKo91 said...

thanks sbb join :)

ReiKo91 said...

lmbt lagik..
31 julai neh bru close :)