Monday, May 16, 2011

KISAH CANDID PICTUREKU

salam..

jom join contest ni!!



banner contest

pertaruhkan gambar ni:

seperti yang sedia maklum, aku ni cukuplah tak suka dengan haiwan yang diberi nama rama-rama. bukan takot ka apa, tak suka benda tu terbang2. ekkekke., sama takotnya dengan lipas, kalau lipas lalu depan mata, muka pucat lesi tak berdarah. samalah dengan rama-rama! penah pecahkan cermin tingkap rumah gara2 kelam kabut tutup tingkap sebab tak nak rama-rama masuk rumah. haha.. ni gambar kat taman rama-rama penang. takot tetap takot, buah hati ajak jugak pergi. memang pergi tapi bab nak bergambar! failed! senyum punya manis dalam hati mintak sangat agak2 rama-ramai tersebut tidak terbang, baru sebut 1, 2, 3.. rama-rama terus terbang lantas gambar ku dicandid oleh sang kekasih dalam keadaan yang teruk! wuwuwuw. apa2 pun aku paling suka pic ni dan nanti masa depan nak tunjuk kat anak2 yang mama diorang penakut dengan rama-rama! hehehe..

aku edit sikit supaya nampak lebih berkesan lagi. keh3

tarikh tutup: 19/5/2011

klik SINI untuk join!!

1 comment:

genkconer said...

haha~~ so sweeet.. btw tenx join..:)