Monday, May 2, 2011

PESERTA TEKA TEKI : APA YANG AKU TULIS TU??

salam..




contest telah ditutup ye!



senarai peserta

1) nana mrul - fatin love faiq
2) deqlis - i love you
3) farhana jafri - fatin love you.
4) cute mum - fatin sayang kamu
5) haiza aryani : fatin love faiq
6) anim : fatin love faiq
7) chara : hanya kau yang kurindui
8) eb ezrin : fatin sayang kamu
9) cempaka kuning : fatin love faiq
10) ady shariz : saya sayang awak
11) ayu on air : mama sayang ady dan ayah
12) nana kimie : fatin love faiq
13) nisa azman : faiq, i miss you!
14) fadzillah kamarudin : fatin love faiq


pemenang terbahagi kepada dua..


1) siapa cepat dia dapat

seorang pemenang akan dapat topup RM5
yang kedua saya akan review blog dia kat blog personal saya :)

2) lucky draw (random.org)

seorang pemenang akan dapat topup RM5.
yang kedua saya akan review blog dia kat blog personal saya :)


2 pemenang akan dapat topup, 2 pemenang lain akan saya review blog dia..

4 pemenang la kiranya dari 14 orang yang join teka teki saya ni.

eh, yang lucky draw tu kan, saya akan senaraikan yang bagi jawapan yang betol saja baru saya akan gunakan random. kiranya yang bagi jawapan salah, memang tak de peluang menang la. sori :)

terima kasih kepada 14 orang ni yang join teka teki yang saya buat. Insyallah, ada rezeki saya akan buat lagi :)

Esok saya akan umumkan keputusannya. hehe pukul berapa tak tau lagi. jangan risau, saya akan cari pemenang dan inform kat pemenang terus. heheheh :)


ok, tunggu esok k!! daa~~

No comments: