Friday, March 25, 2011

Baby Hannah's 2nd B'day GA

salam

jom join GA ni

banner contest


ucapan untuk baby hannah



syair untuk baby hannah.. dengar ya saya bersyair..walau tiada suara. hehe

seorang puteri yang dilahirkan..
nama hannah ibu bapa berikan..
bertuah sungguh yang punya badan..
mendapat keluarga yang berpendidikan..

dan bulan ini usia bertambah..
baby hannah dua tahun sudah..
segala kasih sayang telah dicurah..
beliau ialah harapan mak ayah..

selamat hari lahir saya ucapkan..
semoga panjang umur Allah berikan..
jadilah anak yang boleh diharapkan..
untuk menjamin masa depan..

sampai di sini saja syair saya..
semoga baby hannah sentiasa ceria..
ingat Allah ingat keluarga..
doa saya sentiasa bersama..


sori la kalau berterabur sikit. hehe ini syair ciptaan saya untuk baby hannah. harap tuan punya contest tolong syairkan bagi pihak saya :P

tag:

faiq roslan
ana mardia
fatyhah
noor liana
nana kimie

23/4/2011

klik SINI untuk join!!

1 comment:

Nisa Greennnpanda said...

Wah, siap ciptakn syair lg ye..
Thnx n gud luck!!!! ^_^