Friday, March 18, 2011

MISZ PINKY AWARD

salam

meh join contest baru meh!!

contest niiiii,bukan sekadar award tapiii boleh menang contact lens percuma!

thanx kpd siti khadijah sbb invite saya. kui3



ok,sekarang syarat2nyer..
  • korang mesty2lah antara follower aku yer..kalo tak aku terpakse tolak..ape susahnyer..tekan jer button follow tu..
  • lepas tu,korang kene lah buat entry dan2..sudah tentu entry tu kene nmpk pink n buat aku
  • sampai mnjerit..ngeh^.^
  • pastu letak la gamba2 korang dgn dress @ pape baju yg ade unsur pink..pemenang diambil bukan diambil dr jenis baju tapi dr kreativiti entry,gambar hanyalah bukti anda peminat pink ^.^..letaklah berapa byk gamba pon..
  • lepas siap entry korang tuh,silalah copy and paste kt comment yerk..
  • aku akan pilih satu pemenang sahaja untuk adiah tu dan jurinyer bukan aku yerk..sbb kalo aku yg pilih kompem2 aku nk pilih semua..jurinyer akn diumumkan nanty n mungkin lelaki kot :b
  • tapi..satu pemenang yg dapat adiah n aku akn pilih lg 20 untuk mendapat award "misz pinky 1"..

pertaruhkan gambar2 ni :





aku memang suka sangat2 warna pink dan banyak koleksi baju warna pinkk. dan dan kasut pun warna pink! waa. semua pinkk. dan aku kalau keluar mesti nak pakai baju pink sampai faiq bagi syarat jangan pakai pink lagi lepas ni. agaga. dan kalau tengok apa2, tangan aku automatik akan capai warna pink. weee. gila pink woo~

tarikh tutup: 13/4/2011

hadiah:

contact lens. nak tau lebih lanjut, g blog beliau okay! hehe

tag:

semua follower blog ni yang suka pink!!

klik SINI untuk join!

No comments: