Tuesday, March 22, 2011

FERRLULU CONTEST

salam

ferrlulu contest sempena besday daddy beliau

syarat2


1- Buat satu simple text tentang 'BAPA' yang disertakan dengan gambar bapa.
2- Letak link ferrlulu contest ini di blog anda.
3- Ferrlulu's follower.
4- Tag 5 blogger friends anda dan memastikan mereka turut serta.
5- Tinggalkan address blog anda di ruangan comment.

aku dan abah di kampung,

aku bertuah mempunyai seorang abah yang tegas tetapi penyayang. tegas bermaksud dia sering menegah aku melakukan perbuatan yang dia tak suka. penyayang bermaksud dia selalu bagi sokongan dan dorongan yang kuat untuk aku meneruskan apa yang aku suka. aku boleh bayangkan, kalau dia tak tegas masa aku kecik2, mungkin aku tiada lagi di sisinya. mungkin aku sudah terjebak di lembah hina. terima kasih abah!

pemenang akan menerima




tag:

faiq roslan
ana mardia
shaizhar
nana kimie
fatyhah
cucu cik embun

tarikh tutup: 31/3/2011

klik SINI untuk join!!

1 comment:

Unknown said...

Salam dan hi, terima kasih kerana sudi menghantar dan berkongsi cerita mengenai ayah saudari.
Pengumuman pemenang akan dibuat di laman ferrlulu pada Isnin depan. Stay tuned ya.
-love ferrlulu team-