Sunday, March 13, 2011

CONTEST ADIK BERADIKKU YANG CUTE

salam

ada contest baruuu. jom join!! hik3

banner contest

untuk makluman semua, aku anak tunggal. mana ada adik beradik. =,= nasib baik tuan punya contest kasi letak gambar adik beradik angkat..weee

pertaruhkan gambar ni:
ni adik angkat aku dari kecik2 sampai sekarang. kitorang rapat sangat2 sebab dari dia umur 2 bulan, mama aku mengasuh dia. masa tu kitorang dok kat kulim lagi la. sampai la umo dia 3 tahun. lepas tu kitorang pindah. sekarang umur dia dah 12 tahun. dah besar dah pun. nak sama tinggi dengan aku pulak tu.. =,= dia rapat jugak dengan mama dan abah aku. huhu. dia jela adik kesayangan aku yang paling aku sayang.. dia dilahirkan pada 16 julai. aku 14 julai. kami beza 10 tahun. nama dia alisya :)

tag:

faiq roslan
ana mardia
noor liana

tarikh tutup: 10/4/2011

klik SINI untuk joinn!!

1 comment:

miss husna said...

kem salam kat org sblah ea cik fatin :)