Friday, March 11, 2011

Lucky Follower's & Jom Joint My Blog List

salam

join last minit ni! semalam tak on9, ada problem..huu mintak2 la sempat publish sebelum 11.59 malam!! hehe

contest dari my shaizhar!

banner contest

aku selalu lepak kat blog beliau untuk cari GA/contest yang baru. hik hik :)

saya nak join blog list di sini kerana saya harap kita dapat bertukar2 link GA dan contest yang terbaru. blog saya ni hanya dikhaskan untuk join GA dan contest je. Blog shaizhar sentiasa ada dalam bloglist saya! hehe

namakan grup list ni

KAMI GILER CONTEST

ok x? hehe

jika ada gathering blogger yang kaki contest/ giveaway/lucky draw saya AKAN joint dan saya rasa untuk 1st gathering kita boleh pergi main bowling, makan bersama atau picnic! insyallah saya join!! :)

tarikh tutup:

11/3/2011

klik SINI untuk join!! cepattttttttttttt

1 comment:

my shaizhar blog contest said...

terima kasih

penyertaan di terima

good luck!