Wednesday, March 16, 2011

SAYA, MAKAN DAN MAKANAN!

salam


contest saya, makan dan makanan!

banner contest

pertaruhkan gambar ni:

kenikmatan ini dinikmati oleh saya yang terlalu gemar makanan tersebut!! auw auww~ serah kat saya la kalau nak habiskan makanan macam ni. kui kui. pleaseeeeee. nak banyak2~ nak mintak sapa2 sponsor. nak beli syarikat tuuuuuuuu. pleaseeeeeeeee. haha..

makanan yang saya makan:

6 bijik rm12. hehe. semua ni saya kongsi dengan buah hati la. mana larat nak makan sorang2., tapi serius sedappppppppppppp. hingga menjilat kesemua jari. nyum nyum


Hadiah nyer adalah..... salah satu pakaian ready made yang ada di blog Rainbow Roses Shop jgn risau size akan di beri berdasarkan size peserta GA yang bertuah :)

tarikh tutup: 10/4/2011

keputusan: 22/4/2011

tag:
faiq roslan
cucu cik embun
anis nabila

klik SINI ye untuk join!!

1 comment:

Fazila said...

salam, fatin
akak dah check... good luck yer
feveret juga big apple... kena g cari nie.. lama dh x makan :)