Tuesday, March 22, 2011

CONTEST ME & MY KESAYANGAN/S

salam

contest me & my kesayangans/s

by syiera bucuk dan afundee mucuk

banner contest


ni kesayangan aku..

of coz la buah hati saya yang manja! hehe.. faiq roslan..:) sebab apa sayang? cinta tu lahir dari hati dan perasaan, dia banyak bimbing saya, dia banyak menasihati saya, dia terima saya seadanya, dia ubahkan diri saya menjadi yang lebih baik, saya bahagia :)

slogan

syiera bucuk dan afundee mucuk bukanlah sebucuk yang disangka tetapi itu adalah panggilan yang manja dan sweeeet!!


tag:

noor liana
lynna
fatyhah

tarikh tutup: 22/4/2011

klik SINI untuk join!

2 comments:

Syiera Bucuk said...

sweetnyer kamooo..thanx join dear..n gud luck!!

Syiera Bucuk said...

jom cekidout hadiah...

http://syierahalf.blogspot.com/2011/04/hadiah-tuk-contest-syiera-bucuksila2.html