Saturday, March 19, 2011

CONTEST SEUNIK NAMAKU

salam

contest seunik namaku!!
banner contest

jom dengar kisah pasal seunik namaku.

nama sebenar aku adalah noor fatin binti othman. maksud nama aku noor : cahaya, fatin : yang cantik menawan ; yang genit. tapi aku bersyukur dengan apa yang Allah bagi walaupun aku tak secantik mana pun. huhu.. aku terlalu sayangkan namaku, dan walau kat mana juga, aku tetap akan guna nama 'fatin' atau 'noor fatin'. aku tak berniat langsung nak tukar nama 'fatin' . bangga ada nama ni!


uniknya aku?

aku tak punya pelajaran yang tinggi, aku bukan dari keluarga yang berada, aku tidak memiliki paras rupa yang menawan tapi Allah bagi kelebihan pada aku yang orang lain jarang ada..

nampak tak uniknya? hehe jari aku ada 6. yang ibu jari tu la yang kembar. ibu jari aku kembar. tangan kiri. huhu. soalan yang orang selalu tanya, macam mana nak potong kuku? sakit tak? pernah rasa nak belah tak jari tu? jari tu boleh gerak2 tak? sebenarnya semua benda tu sama je yang aku buat dengan ibu jari tangan kanan. ibu jari tangan kanan biasa je la. sama je dengan yang lain. hoho boleh gerak, potong kuku macam biasa, semua macam biasa la. hehe.. mungkin keturunan sebab ada adik beradik belah abah ada yang jari macam ni.. huhu...

malu? dulu masa kecik2 malu sangat. aku selalu sangat sorok tangan bawah meja. kui3. tapi bila dah besar sikit, alhamdulillah, boleh terima. hehe. biasalah mulut orang, mengumpat, mengata, pandang sinis, itu biasa, tapi bagi aku, ALLAH yang bagi. dan aku tak pernah berniat langsung nak buang ke apa ke jari ni. takkan! pemberian istimewa Allah, takkan aku nak ubah, ye dak? aku bersyukur dengan apa yang Allah bagi..

itu je la kisah aku pada entry kali ni. heheh

tag:

ana mardia
cucu cik embun
fatyhah

tarikh tutup:

31/3/2011

klik SINI untuk join!!

1 comment:

zie said...

salam..hai! thanks ek join contest zie ni & selamat berkenalan ^^ best of luck!