Tuesday, February 1, 2011

(CONTEST) JEJAKA TERHANGAT NAK BAGI HENPON FREE!!

salam

contest yang hebat! dalam henpon!! sapa tak mau kan?? aku pun nakkk. haha contest dari jejaka terhangat yang sememangnya selalu terhangat. hik3!






saya harap saya dapat memenangi handphone dari jejaka terhangat kerana sudah lama saya tak beli handphone baru. sekarang saya pakai dua handphone. satu handphone nokia yang saya beli pada oktober 2008. saya suka pakai handphone nokia sebab senang nak mesej, batery tahan lama dan speaker pun ok dan tak rosak walau selalu terjatuh. handphone kedua yang saya beli pada julai 2008 dah rosak. speaker rosak , cuma boleh mesej saja tu pun susah nak taip. huhu. dah 3 tahun saya tak pegang handphone baru..wuuuu. handphone yang jejaka terhangat tawarkan tu cantik sangat2! ala-ala blackberry. nak rasa handphone lain dari yang lain.. hihi

semoga saya menang! amin.. :)



nak tag:

padie eyla
ana mardia
faiq roslan
fatyhah
aten tiqa
dinaz
matahati

tarikh tutup: 11/3/2011

klik SINI untuk join!!

1 comment:

.:padie_eyla:. said...

haha. nampak lagi. hek3. insyaallah. =p