Saturday, February 26, 2011

BIFAS COLLEZION 2011 CONTEST

salam

sapa2 yang singgah blog ni, baca entry ni sampai habis okay. banyak surprise untuk anda. pasti anda merasa teruja! hoyehh!

ni banner contest dari bifa's collezion... sebelum tuuu.. jeng jeng jeng



apa itu bifa's collezion??

mereka menjual pelbagai jenis pakaian wanita dan aksesori wanita antaranya contact lens, dress, cardigan, bag, lingerie, long dress, pants,skirt, top dan vintage/designer bags!!

HEBAT KAN???

perempuan dengan shopping takkan dapat dipisahkan. biasalah. normal la kan. ada lelaki suka shopping jugak tauuuuuuuuuu. kehkehkeh


jualan hebat di bifa's collezion antaranya :


HANYA RM38!!


HANYA RM40!!!


HANYA RM38!!


HANYA RM40!!!


HANYA RM40!!


HANYA RM40!!


opsss!! yang ni ja yang aku dapat tunjukkk!! tak surprise la kan kalau aku tunjuk semuanya., kahkahkah apa kata korang singgah sendiri ke blog tu?? shopping!!

banyak sangat pilihan untuk wanita sehingga membuatkan ramai rambang mata!! sampai tak tau nak pilih yang mana satuuuuuuuuu..

dan mungkin suatu hari, aku akan usulkan perkara ni kepada faiq.

nama dan watak terpaksa diubah. hihi



ni gambar aku yang paling confident dan berani mati. kahkah


gambar ni aku rasa confident sebab aku tau aku gemok, selalu orang kurus je boleh posing maut kan. ingat orang gemok tak boleh ha?? boleh aje. biarlah kena dengan gayanya okay!! walau pun masa ni masih malu-malu tapi ah lantaklah, aku posing depan kamera buah hati aku je. kahkah orang gemok pun boleh bergaya cuma aku je tak bergaya sangat lagi, maklumlah tak kerja lagi. haha!


lengkapkan ayat ni..

saya rasa confident dengan bifa's collezion kerana pakaian2 dan aksesori yang dikeluarkan memenuhi citarasa wanita yang gemar bershopping. selain tu, semuanya keluarannya mengikut peredaran zaman masa kini! barang2 di bifa's collezion jugak menawarkan harga yang murah sangat2 sebab tak sampai pun rm60!! murah la kan? mampu sangat la untuk mendapatkannya!

dan dan dan lagii

nak tag:

ana mardia
dinaz
aten tiqa
padie eyla
cucu cik embun
anis nabila
iceq
lynna

dan semua2 kawan aku yang gemar bershopping nih. mari2 singgah ke blog ni!!

INGAT WEH!




nak join contest dan memenangi hadiah yang menarik??

jom ke


lepas tu pulak, jangan lupa pergi shopping online kat bifa's collezion.


contest ni berlangsung sampai 28/2/2011 ni aje. cepat2 la korang join okay??

tata :P

No comments: