Tuesday, February 8, 2011

CONTEST : SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA

salam

contest dari indra amirrul



dia kata boleh letak maximum 3 gambar. aku letak 3. haha. okay kan?

sem 3 tahun 2008.

sem6 tahun 2010

majlis perpisahan tahun akhir 2010

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA mereka sentiasa bersama saya, mengajar saya kehidupan hidup berasrama, mengajar saya erti persahabatan yang ikhlas lagi suci. mereka sentiasa bersama saya ketika saya gembira, ketika saya menangis, ketika saya dilanda kemurungan akibat tekanan. mereka sentiasa menasihati saya, memberi semangat untuk saya teruskan belajar walaupun saya extend satu sem. 1000 teman yang datang ketika saya gembira tetapi mereka berdua akan datang saat saya berderai air mata. sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. sahabat sejati menjadi pendorong impian. sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.tidak penah sedetik pun dalam hati saya membenci mereka. terlalu banyak jasa dan pengorbanan yang mereka curahkan kepada saya.saya bangga mempunyai sahabat seperti mereka walau ada yang mendengki. saya percaya ikatan tali persahabatan yang kami simpulkan beberapa tahun lalu akan menjadi kenangan sampai bila-bila.

saya sayang atikah dan shafizahanim :)

tarikh tutup: 28/2/2011

keputusan : 3/3/2011

klik SINI Untuk joinn

tag :

aten tiqa
cucu cik embun
faiq roslan

No comments: