Saturday, February 26, 2011

CONTEST : KISAH PELAUT TERLAMPAU PILIHAN

salam


contest kisah pelaut terlampau pilihan!!

banner contest!

nak kenal pelaut terlampau tu?? kehkehkeh tunggu di akhir rancangan okay.

wahai mie, aku memilih entry ini.


kerana...

pertama kali aku teruja tengok keunikan kapal-kapal tuu! fuyooooooooo. bestnyaaa!! kapal2 tu diberi nama kapal seri ayu! memang ayu sungguh la. kui kui kui. macam dalam kapal titanic pun ada. lepas tu nampak pulak kfc dalam kabin mie ni. perh, terliur pulak. lepas tuu tengok wajah2 ahli keluarga beliau yang datang melawat persekitaran kapal tu. semua tersenyum riang. betapa cantiknya kapal-kapal tuu. tambah pulak suasana waktu malam. menyerikan lagi suasana yang ada. mie pun mesti seronok jugak kan. selain dapat jumpa keluarga, dapat jugak bawak diorang jalan2 kat atas kapal yang mie duduk sekarang. seronoknyaaa..


antara gambar2nya:


meratah KFC @ my cabin
lawatan larut malam @ Seri Ayu
cahaya lampu menerangi kapal
bersantai @ bridge wing
barisan pelawat kapal Seri Ayu

mie, lepas ni bawak aku k? hik hik

tarikh tutup: 28/2/2011

klik SINI untuk berkenalan dengan beliau sambil2 join contest..weee

2 comments:

Wan Fakhrul Rin said...

Hehe. Fatin ni byk betul join contest. Tiap2 hari mesti ada join yg baru. All da best utk semua nya! :D

mie said...

insyallah!!!
nice entry...
thankz sebab join...

contest approved!!