Friday, February 11, 2011

SUATU KETIKA DULU..1ST CONTEST BERSAMA ANNURKASEHCOLLECTIONS

salam

contest suatu ketika dulu bersama annurkasehcollections




seronok sangat contest macam ni. sebab kita dapat mengimbau balik segala kenangan masa sekolah rendah. serius aku cakap, zaman sekolah rendah menyimpan sejuta kenangan manis dalam hidup aku. hehe berbanding dengan zaman lain la. hehe

aku pertaruhkan gambar ini:

SEKOLAH KEBANGSAAN KULIM TAHUN 1997.

suatu ketika dulu.. masa aku berusia 8 tahun, aku join persembahan senam aerobik yang dianjurkan oleh cikgu kelas ku sendiri, di hari sukan sekolah. kenangan ini tak mungkin ku lupakan kerana bukan senang nak buat aerobik ikut step dan lagu. haha banyak sungguh kenangan masa ni. dan kami berjaya menghiburkan hadirin yang hadir.seronok sebab dapat pakai serba merah.yang aku ingat, kitorang aerobik dalam satu gelung sambil pegang plastik2 tuu. yang org guna masa pompom girl. tak tau la apa namanya. haha dan setelah 14tahun kenangan tersebut berlaku, aku upload gambar ni kat facebook dan pastinya aku teruja apabila bertemu kembali dengan rakan2 (dalam gambar)yang dah lama lost contact! best sangat2 dan kitorang seringkali bercerita tentang kenangan manis ini. semuanya aku masih simpan elok kat rumah.. :)


tarikh tutup: 28/2/2011

jom join!!

tag:
fatyhah
cucu cik embun

klik SINI untuk join!

refferal: nana kimie

1 comment:

annur kaseh said...

salam ukhwah
sy dtg..
tq sudi join..

hihihi...tomei...mana 1 fatin nie...
betul3..zmn sek.rendahla yg paling best...

sy dh semak,lulus!
g.luck fatin