Sunday, February 6, 2011

YANG SEMPURNAKANKU CONTEST

salam

contest dari cik rara


yang menyempurnakan hidup aku adalah faiq roslan.


kat queensbay

1st anniversary


kenapa aku cakap dia yang sempurnakan hidup aku? aku sudah mempunyai family yang bahagia, mempunyai kengkawan yang memahami tetapi aku tak de buah hati yang betol2 sayang kat aku. dulu, ramaii jerrr. tapi semuanya tak serius, tak sayang pun. entah la. kadang2 aku rasa benci sangat nak bercinta nih. tapi alhamdulillah allah dah bukak pintu hati aku untuk terima dia. aku rasa hidup aku betol2 sempurna dan yang paling best bila keluarga masing2 merestui hubungan kami. alhamdulillah.

yang keluarga selalu pesan, utamakan kerjaya, jaga maruah diri dan keluarga dan jaga batas2 yang ada. insyallah, setakat ni segalanya berjalan lancar. terlalu istimewanya faiq di mata aku. dan aku merasa bahagia bila family aku restu hubungan kami.

penah aku menyesal, kenapa dari dulu aku tak jumpa dengan dia? kenapa setelah sekian lama, setelah aku dah puas dikecewakan? baru aku jumpa dengan dia. mungkin ada hikmah disebaliknya. dan aku bersyukur dengan hubungan kami. dan aku harap dia la yang terakhir dalam hidup aku.. semoga allah panjangkan jodoh kami dan hidup bahagia bersama family2 tersayang sampai ke akhir hayat. amin..

nak tau apa istimewanya faiq?

klik SINI

jom joinnn contest ni!! hehe

tag:

atie
ana mardia
padie eyla
cucu cik embun

tarikh tutup: 28/2/2011

hadiah2 menarik menanti anda!

klik SINI untuk joinn

2 comments:

.:padie_eyla:. said...

haha. okei. contest ni macam takleh join je. =p privasi privasi. hak3. gudlak.!

Rara Nasuha said...

Tq for join.btw,gud luck dear :)