Wednesday, February 16, 2011

'WARNA INSPIRASIKU'

salam

thanx kepada tuan punya sebab ajak saya join. sebenarnya baru tau ada contest ni, hehe sori k.!

banner contest


pertaruhkan gambar ini:


warna inspirasiku adalah PINK!! kenapa aku suka warna pink? sebab kaler dia lembut dan sedap mata memandang. aku banyak barang2 kaler pink. banyak baju kaler pink. dan macam2 la kaler pink! gambar ini diambil oleh hubby kat sawah padi. hoho bila pakai pink, rasa macam lebih ceria sebab warna terang! rasa keyakinan diri makin tinggi! warna pink jugak buat aku lebih menyayangi diri sendiri. dan satu benda yang hubby dan mama perasan, kalau cari apa2 barang, tangan aku pasti mencapai warna pink!! walau kat situ, ada warna lain, tapi automatik tangan ni capai barang yang warna pink! yeah. ntah la. memang dah set dalam mata kot, amik warna pink aje. agaga. kasut aku berpasang2 semuanya warna pink. hoho. baju pink selalu matching dengan tudung putih, hitam atau pink aje kan? susah la kan nak matching dengan warna hijau ke apa ke, so aku akan pastikan aku cari pakaian yang matching dengan pink!!

kerana pink, aku rasa diriku begitu berharga. sayang diri aku! :)

jom ramai2 join!!!

tarikh tutup: 19/2/2011

lagi beberapa hari je lagi.. cepat2 join okay?!

klik SINI je kalau nak join!

1 comment:

Nisa Greennnpanda said...

Thnx fatin so much for joining my contest.. ^_^