Sunday, February 27, 2011

FEBRUARY GIVEAWAY FROM ARDILLA & AIMI

salam

join giveaway dari ardilla dan sis aimi

banner contest

cerita sedikit tentang diri


nama saya noor fatin. saya asal dari kulim kedah tetapi menetap di kemaman terengganu. saya baru je menamatkan pengajian dalam bidang diploma mechanical design and development di unikl malaysian spanish institute kulim. dan sekarang dalam proses mencari kerja. saya gemar menulis blog dan melayari internet. selain itu, saya gemar jugak join giveaway dan contest. saya gemar berkawan dan saya dapat ramai kawan sejak aktif dalam dunia blog ni. blog adalah jiwa saya. :)

nak tag:

faiq roslan
fatyhah
padie eyla

tarikh tutup: 28/2/2011

klik SINI untuk joinnnn

1 comment:

Anonymous said...

aka berasal dari kedah ke? sama la ng kita. bapak kite owg kedah jgk.. hhaahaa