Sunday, February 6, 2011

AKU DIA DAN VINTAGE PHOTO CONTEST

salam

aku ditag oleh cucu cik embun

contest dari kamarukom


banner contest beliau~

aku dia dan vintage. hik hik jenuh aku mintak cucu cik embun terangkan apa tu vintage. sekarang aku dah paham. tapi bab edit gambar, tak tau la jadi ke tak vintage tu..uwaaaa!

pertaruhkan dua gambar:

original

selepas dieedit
ini adalah nenek kesayangan saya~

gambar kedua:

original


selepas dieedit

mama dan aku. keh3

aku nak tag:

faiq roslan
padie eyla
fatyhah
ana mardia

jom join ramai2 contest ni. hadiah dia nak bagi meletopsss!!

tarikh tutup: 12/3/2011

klik SINI utuk joinn

2 comments:

.:padie_eyla:. said...

huehueh. dah banyak gila contest tak buat. =p maseyh2. gudlak eh!

kamarukom said...

tenkiu 4 joining fatin! :)
gmbr nenek tu smat :)
gudlak okey! ^^