Monday, June 13, 2011

CONTEST AKU SAYANG DIA !!

salam..

jom join contest ni..

contest saya sayang dia.


ni gambar kami..

kategori couple

aku sayang dia kerana dia dapat menerima aku seadanya, terima kebaikan dan keburukan aku. dia sayang aku sepenuh hati, dia tatang aku bagai minyak yang penuh. dia bimbing aku ke jalan yang benar, dia mengajar aku erti kesabaran, percintaan. dia nasihatkan aku agar aku tidak tergelincir dari landasan yang betol. dia pandai amik hati aku, amik hati kedua orang tuaku. dia tak penah abaikan keluarga dia, dan aku. dia sentiasa bersama aku bila aku susah dan senang, dia lapkan air mata aku bila aku menangis, dia senyum bila aku sedang gembira, dia pujuk aku bila aku merajok, dia bahagia bila aku bahagia. terima kasih hubby. semoga hubungan ini berkekalan sampai bila2...

tag

ana mardia
noor liana
lynna

tarikh tutup: 31/7/2011

klik SINI untuk join!

1 comment:

cik ika said...

thnx join..gud luck ye..