Sunday, June 26, 2011

Contest : Banner/Header saya cantik





pertaruhkan header :


header ini hasil siapa??

hasil 100% dari saya sendiri..

software yang digunakan??

photoscape dan picasa

makna di sebalik header.

saya memilih gambar big apple sebab saya dan faiq sangat suka makan big apple. ni gambar yang saya snap sendiri masa kitorang pergi makan kat big apple dulu. hehe. saya gambarkan donut big apple sebagai kemanisan cinta kami, lembut dan enak. saya letakkan gambar saya dan faiq sebab nak gambarkan, kemanisan cinta kami berdua. tulisan ' kami takkan pernah berpaling' adalah kesinambungan dari tajuk blog saya dulu ' sesekali kami melangkah ke dunia cinta'.. sekarang dah ubah la, sebab header pun dah ubah yang baru, kawan buatkan. hehe. dalam banyak2 header yang saya buat sendiri, header ni yang paling memikat hati kami, yang paling banyak dapat respon dari pembaca blog saya..

header ni mengandungi seribu makna buat diri kami berdua ;D

sekarang ni pakai header yang saya dapat dari kawan. hehe. tapi header yang saya letak ni, takkan penah saya lupa. saya sayang sangat dengan header ni. menggambarkan kemanisan cinta kami.

penah makan donut big apple?? manis kan? hik hik.


harap juri terpikat dengan header yang hasilkan, walau tak menggunakan photoshop, adobe flash atau software yang canggih2, header ni tetap mengusik jiwa dan tetap kekal di hati saya ;D

hadiah yang ditawarkan :

Hadiah :

  1. Tempat Pertama : RM100 + Perfume brand Shamsuna+banner/header korang akan ditampal kat slide atas tu.
  2. Tempat Kedua : RM50 + Perfume brand Shamsuna
  3. Tempat Ketiga : Perfume brand Shamsuna
*Perfume Shamsuna macam 1 Drop Perfume, 1kotak ada 10ml x 6 pelbagai haruman tanpa alkohol



tarikh tutup: 27/6/2011

nak tag

faiq roslan
ana mardia
noor liana
lynna vavavoom

tunjukkan header korang pulak ye!! ;D

No comments: