Thursday, June 16, 2011

CsP nak bagi hadiah!!!

salam.

jom join GA ni!


satu entry yang anda minati dalam blog cerita si padlie dan mengapa..

paling suka entry ni..


banyak info yang saya dapat. sebenarnya saya masih menganggur. tidak bekerja lagi. saya cuma ingin kerja kerajaan. apabila membaca entry ni, sedikit sebanyak saya paham tentang kerja kerajaan, padal gred2 tu semua, sebelum ni tak tau. hehe. entry tu sangat berguna untuk saya. terima kasih ye! hehe

cadangan penambahbaikan untuk blog cerita si padlie..


kalau boleh kotak chat letak la kat tepi. kat sidebar. jangan letak kat bawah. buat macam kotak follower. hehe dan buat la layout berwarna, apa2 warna asalkan kemas dan sedap mata memandang. ;D

pasal domain tu, saya nak. hehe tak apa, sponsor untuk setahun pun tak apa, ;D

tarikh tutup: 30/6/2011

nak tag
shaizhar
noor liana
lynna vavavoom

klik SINI untuk join!!

1 comment:

padlie said...

Thanks kerana sudi join :)

Semoga berjaya bergelar kakitangan awam.. Skrg dia beku sampai Ogos..

Thanks juga atas cadangan..

Angkara Facebook