Monday, June 13, 2011

Kalau Saya dapat RM300

salam..

jom join contest ni!


klik SINI untuk join!

oleh kerana tarikh tutupnya adalah hari yang bermakna dalam hidup saya, saya join contest ni! yeah!

untuk pengetahuan tuan punya contest, birthday saya jatuh pada 14 julai dan birthday buah hati saya jatuh pada 15 julai. kami pun tak sangka yang birthday kami cuma selang sehari ja. dah la tahun yang sama. hik hik..

kalau la saya dapat RM300...

pertama sekali, saya nak belikan hadiah untuk kitorang. jam set couple! jenama tak tau lagi. tapi yang pastinya jam tu untuk couple punya. yang mana untuk lelaki dan perempuan. saya dah survey harga dalam internet ni. dalam RM150 sahaja.. ;D


contoh ye. ni google punya. hehe. jenama dan design mungkin berbeza mengikut citarasa masing2!

so sweeeeeeeeeeet. satu untuk saya, satu untuk buah hati saya!! ekeke..

selebihnya, bermakna ada lagi RM150, saya akan belanja keluarga saya makan satay!! insyallah, akan diadakan di rumah. saya akan tempah satay yang sedap2, dan makanan yang lain. hee. waa. walaupun birthday saya, apa salahnya saya yang keluarkan modal untuk birthday saya kan. boleh jemput buah hati saya sekali :P


satay yang sedap! sumber gambar, google je.

dan yang mesti ada adalah..


cupcake!! mesti la ada. untuk saya dan buah hati, nak tempah yang cantik2. cukuplah kami makan satu keluarga dengan beliau! waah. bestnya..

sangat manis kalau jadi semua itu. eekkee. insyallah. semoga birthday kali ni akan menjadi lebih bermakna untuk kami!

okay?

dapat RM100 pun okay sangat. lepas nak makan2, :P

tarikh tutup: 15/7/2011

tag

faiq roslan << buah hati saya
shaizhar
noor liana

jom joinnnnnnnnnnnn!

rebut rm600!!


No comments: