Sunday, June 5, 2011

NeenaAnuar GIVEAWAY "Autumn In Melbourne"

salam..

jom join GA ni!

banner GA

saya nak mencuba untuk kedua2 kategori.

KATEGORI A

SAYA NOOR FATIN BT OTHMAN TELAH TERUJA SETELAH MEMBACA ENTRY2 DALAM MENJELAJAHI SIRI PERCUTIAN NEENAANUAR SELAMA INI KERANA.. cik neena pandai menceritakan pengalaman di sana sampaikan membuatkan perasaan semua orang membuak-buak dan bergelora hendak ke sana. saya akan membatalkan plan saya nak ke paris untuk honeymoon dan akan memilih melbourne sebagai tempat bulan madu yang utama dan berharap dapat mug cik neena dan boleh la kami bawak bersama ke sana sebagai kenangan!! ;D

nak mug! nak mug! :P

KATEGORI B.

saya join jugak. mana tau dapat FM ke mirror tu ke, bukan senang meh, nak honeymoon lambat lagi :))

tag

faiq roslan
lynna vavavoom
ana mardia
fatyhah
mamiuyun
nanamrul

tarikh tutup: 30/6/2011

klik SINI untuk join!

2 comments:

NeenaAnuar said...

Thank you so much for joining my GA dear!

Good luck & all the best to you yea! ;)

Cikbintang said...

jom join GA dan mng tiket wayang!!!

tulis cikbintang sbg referrer..trima ksih

http://ellismelia.blogspot.com/2011/06/attack-block-movie-contest-by-deqlis.html