Thursday, June 16, 2011

LUCKY DRAW CONTEST BY NURUL HANIS ANASA

salam..

jom join GA ni!


banner GA

bahagian pertama :

review blog nurul-hanis.blogspot.com

pertama sekali saya rasa teruja dengan layout yang hanis gunakan. pinkk!!! cerah mata saya menatap. hee header yang terang, jelas dan cantik. sidebar yang kemas dan teratur. shoutbox yang cantik!

keseluruhannya blog awak ni sejuk mata memandang dan tidak berserabut langsung. ringan pun ringan. tahniah kerana membuat saya berasa selesa berada di 'rumah' awak. hehe..

kenapa anda nak join giveaway ni??

kerana hadiah yang ditawarkan adalah doodle! hanis tau tak, saya memang tak pandai buat doodle sendiri. keh3. apatah lagi nak ada koleksi sendiri. sudilah kiranya hanis membuat untuk secara percuma jikalau saya menang :P selain tu dapat tambah kenalan blogger ;D

tarikh tutup: akan diberitahu kemudian

klik SINI untuk join dan menang doodle! hehe

No comments: