Saturday, June 18, 2011

GIVEAWAY 1MINGGU 1 BUKU



syarat-syarat yang ringkas sahaja

anda hanya perlu buat entri khas tentang GA ini.. yang bertajuk

GIVEAWAY 1MINGGU 1 BUKU

dan ikut syarat-syarat tambahan dibawah

1. jadi follower untuk dua blog ini me n my family & kedai buku harga patut
2.jangan lupa copy banner diatas letak didalam entri
3. letak kan juga kedai buku harga patut dalam bloglist anda
4.mesti ada alamat di Malaysia ye
5. dah tentu mesti ada blog yer

dah siap semua
tinggalkan link penyertaan anda dibawah komen dalam entri ini sahaja ye..

tarikh tutup penyertaan adalah

18 Julai 2011

hadiah-hadiah yang menarik menanti anda...

seramai 5 orang pemenang akan dipilih .. iaitu 3 hadiah utama dan 2 hadiah saguhati

salam 1 Malaysia semua
Membaca Jambatan Ilmu...
1 Minggu 1 Buku


klik SINI untuk join!!


mungkin anda berminat??

nak kuku dan kaki cantik? murah aja. KLIK SINI

pakej ke hong kong murah. KLIK SINI

tercari2 kereta proton persona?? KLIK SINI

jom makan!! KLIK SINI

1 comment:

madam siti [noli] said...

haii. jom join giveaway! this giveaway for my new on9 blogshop that will release on 1st july 2011!

cara dia senang je
1) follow blog saya (kalau nak la) : http://bondenthalpies.blogspot.com
2) like page on9 shop saya (ini wajib) : http://www.facebook.com/noli.me.tanggere.shop
3) copy and paste gmbr banner blogshop saya and letak kat entry korang
4) post link 0n9 shop saya dekat facebook korang.
5) then tag 3 orang untuk like page on9 shop saya
6) then korang hantar ni kat saya via EMAIL ONLY :bond.enthalpies@gmail.com
>>>> link entry korang yg ada banner on9 shop saya
>>>> nama fb korang and nama fb 3 orang yg korang tag tu

hadiah dipilih secara random.

hadiah pertama : baucer rm50 untuk beli belah di on9shop sy
hadiah kedua : baucer rm30 untuk beli belah di on9shop sy
hadiah ketiga : baucer rm10 untuk beli belah di on9shop sy
dan 10 hadiah misteri untuk 10 yang bertuah :)

tarikh tutup 1st january 2011